HCE Fórum

1683684686688689765

Komentáře

• upraveno 8. říjen
    Upřímně pokud jsem student, tak rozhodně bych nešel na hokej a jel pak do Prahy. To doslova nikdo nedělá, protože to prostě časově není worth it. Řada studentů jde prostě rovnou na bus a nic ten den neřeší. 

To školní utkání počítám jak volný program pro třídy, které to využijí v rámci budgetu aka divodlo nebo kino. Takže tam ´budou učitelé apod. Nebudu hledat ten článek pernamentu jsem tam už pustil. 

Tohle rozhodli fanouškové je to tam i napsané. Nemyslím si, že ta neděle hraje nějakou velkou roli, děcka chodí spát tak i tak pozdě, nic moc se nemění a upřímně, kdo by chtěl tahat dítě na hokej, když se o něho musíš starat a ještě máš zvýšené náklady, že chce hranolky. Pokud nemáš hlídání ano chápu. Lidi co dojíždějí nějak delší dobu tam to je na prd. Jinak si myslím, že to změna nějak nikomu výrazně neubližuje. 
    Mě vadí, že neuvidím začátky NFL :D :D 

Upřímně bych se nedivil, kdyby u mužstvo to změnilo, protože jim ty brzké zápasy prostě zasraně nešli a měli šílené skoré doma v neděli. Se podívejte na minulou sezonu tam snad bylo 4x 0:3. 
    Post edited by Uklízečka_kabiny_HCE on
  • Lidi na FB na to držkujou, ale to neberu jako bernou minci, tam se držkuje na všechno. =)
    Mají tam i podobné argumenty, asi bych se měl nad sebou zamyslet. :)

Ale vážně jsem nezaznamenal, že by na tohle proběhla nějaká diskuse / anketa a to dění kolem klubu sleduju.

Přijde mi, že se opravuje něco, co není rozbitý.
  • Podle komentářů čtu, že lidi jezdí i 300 km na hokej....... 
  • Mně třeba ten pozdější čas v neděli vadí. Domů to mám z Varů víc jak hodinu a půl a takhle jsem víkendovou návštěvu mámy spojil s nedělním obědem u ní, kafíčkem a pak přesunem na hokej a i tak jsem dorazil v celkem rozumný čas domů. Naopak ten páteční je fajn protože po práci mám šanci dojet a stihnout první třetinu.