Pone: Jestli jedem jen hráče od P tak to následuje Plekanec, Palát a Pastrňák. To by díru po těch těch dvou odchodech mohlo zalepit. Jen by to chtělo sehnat nějakého o trochu lepšího sponzora.
Hlavně ste všichni zapomněli na to, že se v tutom případě vrátí Pletka! Dnes by měl v restauraci U Draka s Váma podepsat smlouvu...
@kanis Kadlece jsem si vsiml, kdyz jsme spadli do prvni ligy. Mam pocit ze v tu dobu hral za Slavku. Pusobil na me jako dobry bruslar, pracant a hlavne takovej ten hokejovej grazlik
Jojo, hrál za Slavii.No já si ho všimnul právě taky,a pak samozřejmě zapomenes.No a když jsem vcera četl ten článek,tak si říkám,kurna to je ten týpek z ty Slavie.No nevím,nejsem odborník na tyhle věci,ale možná by za zkoušku stál.
Myslim si, ze treba sami hraci presne z toho duvodu cos napsal nechtej podepsat vic nez na rok, aby nebyli tolik vazany v pripade, ze by dostali nabidku z jinyho klubu... nebo druha vec co me napada - financni nejistota klubu
Myslim, ze doba 5letych kontraktu (navic za rakety), je (u nas) pryc. Opatrnost. Motivace. Tech duvodu bude vic. Jasne, ze hrac by rad podepsal na 5 let a mel "klidek a jistotu". Je to ale dvousecny. Navic u ceskych hracu hraje roli faktor "tabulka".
Ja z toho mám jen blbej pocit. Přijde mi to takové jako ... zkusíme to utáhnout jen s Holoubkem ještě jeden rok a když to nepůjde tak se na to vykasleme.
Myslim,že jsem to tady už onehdy psal, že do dvou let,tady extraliga uz být nemá,z důvodu nedostatku financí. Pokud se tady nesezene nějakej movitej sponzor.Pokud by byl uspokojivej výsledek jako tuhle sezonu i příští, tak si myslím,že by se někdo třeba najít mohl.Do klubu,kterej za 21let hral 4krat v play off, asi nikdo ze sponzorů moc jít nechce no.
Komentáře
https://www.riesenmikroben.de/products/covid-19
(It is a primarily a tool the explain such things to kids.)
Já dávám Hradec
Mě je to jasný že buď Kometa,Sparta,nebo Třinec.
Jen mě už nebaví pořád zmiňovat právě tyto tymy
Oprášíme šály ze skladu a dobrý!
No právě 👍