chtěl bych Všem poděkovat za vyplnění dotazníku o prodeji vstupenek a zároveň o to ještě jednou poprosit. Každý jeden vyplněný dotazník navíc je pro nás důležitý. Díky
Já myslím, že budeme všichni celkem spokojení se složením mužstva na příští rok. Samozřejmě v případě, že jsme realisti a víme, jaké jsou možnosti, postavení a filozofie. Ale když to srovnám s "přestupovou politikou" (reálně se tomu tak říkat nedá) pár let zpátky, tak od sestupu to rozhodně dává větší hlavu a patu. Navíc si myslím, že i pro hráče maj Vary teď trochu jiný jméno - nejdeš si sem odplácat na 1-2 sezóny vejplatu, ale máš možnost se tady ukázat, vyrůst a jít zase dál.
Jestli to mel Václav takhle vymysleny, ze se necha v posledním zapase poslat do sprch za 5+dk, tak smekam. Samozrejme ja nevim jestli bude hrat, ale jestli ne tak to bylo genialni=) Jinak sezona za me dobra, bavilo me to. S tou obranou co nam nakonec na PO zbyla byl zazrak, ze se podarilo udelat aspoň jeden zapas, tam to slo bohuzel krute proti nam.
Titul at vyhraje kdokoliv, hlavne ne Pardubice. Spocital jsem a poctive si vypsal všech 1856 firem co mají reklamu na pardubickym dresu a at upadne ruka tomu co si koupi třeba maslo od pardubicky chemicky nebo blok do jaderny elektrarny od dd real. Naprostej hnus, ze je koule nesvrbi za to, poslat s timhle hadrem nekoho na led reprezentovat město a klub.
Osobně budu naprosto spokojený, když se příští sezónu udělá předkolo a nebudem se muset bát padáka. Boj o přímý čtvrtfinále ani moc nečekám, ale pokud budem někde mezi 7-10 místem, budu naprosto spokojen
@Skopec to se pak ty rozpočty skládají, začne se tam po Karlovarsku vyhrožovat, že jinak skončí hokej a politici samozřejmě vyměknou ) a kruh se uzavírá, tímhle si Dědek sichruje, že město přisype prakticky vždycky, když jim natáhne ruku. Ovšem, jak je známo, veřejné rozpočty se začnou slušně osekávat, včetně městských a krajských, bo peníze co, nebudou. Tak jsem zvědav, jak se k tomuhle pak zastupitelé na krajské i na obecní úrovni postaví. Až se budou rozhodovat, jestli za 20 milionů podpoří výstavbu novýho domova pro důchodce nebo podpoří pár hokejek, co hrajou za 300 měsíčně..
s tema PCE me napadlo to heslo, ze se sere vzdy na tu vetsi hromadu. kazdopadne je jasne, ze vetsinou ten sport bez verejnych prostredku delat nejde. bohuzel. jen mi trochu prijde skoda, ze ve varech (mesto i kraj) se to proste nedari dlouhodobe domluvit. karel potrebuje podrzet byznys s teplarnou a tak se v tom politicky binca. pritom jak funguje klub ted (minimalni rozpocet, zadne "hvezdy", karel dodava financi zaklad), tak by si to zaslouzilo nejakou dohodu kraj/mesto/klub na financovani na nasledujici 3-4 roky. a podpora i kdyz by se hrala (nedejboze) chance liga. ale treba to uz existuje. chudej, ale hrdej klub - proste pozitvni image (a zadny kokain)...
Já tedy nechci do tohoto tématu moc zabrušovat, ale veřejná sféra je už setsakra dlouho hlavním sponzorem, každý rok mezi 25-30 miliony. To je skoro polovina celého rozpočtu. Plus k tomu zvýhodněný pronájem za městskou halu, kde veškerá údržba, náklady a investice jdou taky za erárem.
@1140bxl jde , nejde, to je věčná otázka, ano, pro mládež nejde, tam je jasný, že to částečně musí saturovat stát potažmo samosprávy, pořád je to podpora sportu. Ale u toho profesionálního hokeje už můžeme zabřednout do věčné diskuse. Stačí se podívat na gáže některých hokejek u nás a je jasný, že esli tohle sponzoruje veřejný sektor, tak je někde chyba (a to není o tom, že bych těm klukům ty peníze nepřál nebo záviděl, to vůbec). V tom hnoji, který se aktuálně děje u nás v ČR , kde se měřítkem hodnoty z pohledu rozpočtu stává až tak devět, deset nul, je financování hokeje veřejným sektorem prakticky flusnutí do rybníku, ale takhle se na to z dlouhodobého pohledu dívat nedá. Pokud z kasy města jde 25 - 30 M, jak píše @kjetel je to darda..kdyby to bylo 10% z toho, tak nad tim prakticky mávnu rukou a řeknu si okej, nemám problém. Je vokurka, hokejky se s plzenakama vali na Hurgade, tak je třeba zabřednout do jiných témat )
@kjetel jo, to jsem si tak nějak myslel, že to není na áčko, bo to by kompletně saturovalo rozpočet áčka na rok ) ale určitě se z toho část na A tým uleje..nějak, reklama apod.
Z 30M rozkrades třeba 5-10%, když dobře zadas zakázku, takže pocitejme 25M, to je dost peněz do městského rozpočtu, kdyby se podíval člověk na podrobný rozpočet města, hned by se tam určitě nějaký podfinancovany subjekt našel.
Je to na delší debatu, ale na jednu stranu je strašně smutný, jak moc je u nás v ČR hokej (sport) závislej na veřejných financích. Chápu, že to nikdy nebude bez těhle peněz, ale ten nepoměr v rámci měst, stran, politiků, lobbistů atd je někdy až k pob....
Ještě pořádně nezačalo ani play-off a už jsou v tý lize celkem slušný škatulata. To jsem zvědav, který jméno "navíc" se představí u nás.
Majkl
Takových 80% smluv se podepisuje v lednu. Protože jsme národ jaký jsme tak se to uveřejňuje až v květnu. Jen poslední dobou se to čím dál tím víc dostává dříve ven. Ve Švýcarsku je běžný, že hráče oznamujou hned jak ho podepíšou i v nedokončený sezóně.
Jasně, tak to pro mě není novinka, že to je hotový dlouho dopředu a to, že se to ofiko řekne 1.5., kdy už ti hráči nemají smlouvu v daném klubu, to je prostě přežitek, ať si to někdo nazývá respektem ke klubu :-) Mě spíš pobavilo, jak se to docela roztočilo, jindy to tak úplně nebývá. A spíš někteří vyčkávaj. Myslím si, že co teď pro někoho vypadá jako super kauf, tak bude ještě otazníček. Nezbláznit se a nepanikařit, ono se na tom trhu vždycky ještě vykrystalizuje něco nečekanýho..
Tak není to jenom sport, ale i kultura. Částečně je to tlakem na co nejnižší vstupné. Pak jsou velmi levná televizní práva (to se týká spíš fotbalu). No a také tady chybí takový ten běžný sponzoring - tedy takový, kdy se neočekávají za sponzoring klubu výhody od samosprávy (naštěstí tenhle model už se naštěstí upouští).
Tak všichni máme možnost se někde inspirovat a podívat se, jak to funguje jinde. Nižší vstupné je sice příslibem k tomu, že přijde více lidí, ale to je také na diskusi občas. Spíš se ty peníze musí sehnat i jinde, ale merchandising a celkově sportovní marketing prostě neni takovej. Na druhou stranu já jsem fakt rád, že i z donucení se u nás už nedělej trejdy hráčů, který jsi to sem přišli doťukat a rozesrat šatnu. Takových "hvezd" bylo víc...
Komentáře
„Hele, nebyl za váma Salfa o přestávce?“ ptal se gólman s narážkou, že sudí jdou na ruku Pardubicím.
Tuto by nebylo poprvý, Dušan tlačí na proužkatý permamentně...
https://forms.gle/s9htYMKQwmWaWpSS8
Jinak sezona za me dobra, bavilo me to.
S tou obranou co nam nakonec na PO zbyla byl zazrak, ze se podarilo udelat aspoň jeden zapas, tam to slo bohuzel krute proti nam.
Titul at vyhraje kdokoliv, hlavne ne Pardubice.
Spocital jsem a poctive si vypsal všech 1856 firem co mají reklamu na pardubickym dresu a at upadne ruka tomu co si koupi třeba maslo od pardubicky chemicky nebo blok do jaderny elektrarny od dd real. Naprostej hnus, ze je koule nesvrbi za to, poslat s timhle hadrem nekoho na led reprezentovat město a klub.
Zkusím zjistit. Samotného by mě to zajímalo .
Těch 25-30 (záleží, jak se vyspí kraj) je tedy včetně mládeže, abych byl fér.
Oni by si to rozkradli
Ještě pořádně nezačalo ani play-off a už jsou v tý lize celkem slušný škatulata. To jsem zvědav, který jméno "navíc" se představí u nás.
Takových 80% smluv se podepisuje v lednu. Protože jsme národ jaký jsme tak se to uveřejňuje až v květnu. Jen poslední dobou se to čím dál tím víc dostává dříve ven. Ve Švýcarsku je běžný, že hráče oznamujou hned jak ho podepíšou i v nedokončený sezóně.
Jasně, tak to pro mě není novinka, že to je hotový dlouho dopředu a to, že se to ofiko řekne 1.5., kdy už ti hráči nemají smlouvu v daném klubu, to je prostě přežitek, ať si to někdo nazývá respektem ke klubu :-) Mě spíš pobavilo, jak se to docela roztočilo, jindy to tak úplně nebývá. A spíš někteří vyčkávaj. Myslím si, že co teď pro někoho vypadá jako super kauf, tak bude ještě otazníček. Nezbláznit se a nepanikařit, ono se na tom trhu vždycky ještě vykrystalizuje něco nečekanýho..
Tak není to jenom sport, ale i kultura. Částečně je to tlakem na co nejnižší vstupné. Pak jsou velmi levná televizní práva (to se týká spíš fotbalu). No a také tady chybí takový ten běžný sponzoring - tedy takový, kdy se neočekávají za sponzoring klubu výhody od samosprávy (naštěstí tenhle model už se naštěstí upouští).
Tak všichni máme možnost se někde inspirovat a podívat se, jak to funguje jinde. Nižší vstupné je sice příslibem k tomu, že přijde více lidí, ale to je také na diskusi občas. Spíš se ty peníze musí sehnat i jinde, ale merchandising a celkově sportovní marketing prostě neni takovej. Na druhou stranu já jsem fakt rád, že i z donucení se u nás už nedělej trejdy hráčů, který jsi to sem přišli doťukat a rozesrat šatnu. Takových "hvezd" bylo víc...